Mar 27, 2012

TAMAT SUDAH

Alhamdulillah akhirnya aku dah habis jugak Spm yang sangat membuatku tertekan dan aku juga telah mendapat keputusannya.soal apa yang aku dapat jangan di tanya ok??yg pasti keputusannya buat aku senyum2.walaupun tak banyak tapi aku tetap bersyukur sangat.terima kasih ya Allah.sekarang nih aku ikut mak pegi niga je la kan.memandangkan mak tak bagi aku kerja kat tempat lain so aku pun ikot la mak gerak pasar malam..urgh!hitam aku...aktiviti sekarng bangun pagi tambah barang then lepas tambah barang rehat2 msg2 dgn Si dia then aku pun tido la sebelum gerak pasar malam...kalu mu
la2 tu penat jugak la kan but now rase dah terbiasa la kan.tak pe intake masuk U bulan 9 so aku ikut je la dulu sambil kumpul2 duit kan???ya aku rindu suasana sekolah ouh cepatnya masa berlalu rinsu semua kawan2 ye.rindu aku nakal dengan cikgu.rindu ketawa-ketawa dengan kawan2.rindu meja rindu kerusi aku..argh!semua aku rindu.tak pe tu semua kenangan dan sekarang harus jalani kenyataan.yang aku dah nak 18 tahun okay!harus seka atau duka??ok2 aku suka macam aku nih dah besar la kan??yes aku
dah besar huhu.
ok lah setakat sini saje la kan if ade mase aku post lagi cerita kehidupan aku lagi ye??ouh ouh nih aku sertakan gambar masa amik reults..yeah aku mula rapat dengan kawan aku nih.hampir tiaphari msti die saje lah..ok bye



No comments:

Post a Comment