Nov 4, 2011

AKHIRNYA

hey2...tengok title tu...bukan semuanya AKHIRNYA ok...mula2..ku ingin panjatkan kesyukuran kepadamu Ya Allah..kerana proses pembedahan yang dilalui oleh maksu ku aka DAHLIA berjalan dengan lancar pada 2.11.2011..Alhamdulillah tidak terkata..terima kasih ya Allah...dan DAHLIA..bersamamu..hanya kegembiraan yang ku dapatkan...semoga itu berkekalan..:)

SPM?ya kalau dikira dari sudut kasarnya hanya tinggal 10 hari sahaja lagi...perasaan ku sekarang ini hanya Allah sahaja yang tahu..ye..bukan semua A yang aku kejarkan..tapi apa yang aku kejarkan ialah keputusan yang cemerlang yang aku sendiri cabar diriku..kemampuan yang boleh aku lakukan untuk meraih sekeping sijil yang akan merubah kehidupan ku kelak..ku pohon padamu ya Allah..cahayamu untuk membuka mindaku..menerangi mindaku..supaya ku mengingati apa yang telah diajar oleh guru-guru ku sepanjang aku belajar..hindarkan diriku ini dari lalai cuai ketika aku menjawab soalan2 yang bakal di perlihatkan kepadaku ya Allah...

kepada kawan sepejuangan..teruskan kita berperang..peperangan ini akan bermula kelak...kemaafan ku pinta kepada kalian semua..dan begitu jua ku lakukan kepada kalian..ku doakan kita semua akan menjawab soalan2 nanti dengan penuh keberkatan NYA kelak..dan meraih kejayaan yang kita nantikan...AMIN~

No comments:

Post a Comment