Mar 28, 2012

bosan

urgh!ok sekarang nih aku terlampau amtlah busan.nak tgk wayang but tak ada kawan and then sekarang nih tengah sibuk menguruskan hal nak masuk U kan..and most of the time aku dengan beela.penat aku rase..hahaha..jangan sampai beela dah busan dengan aku sudah!yeke beela??i hope no.ok aku nak sangat terlampau amat sangat nak tukar handphone aku..nak beli hp baru..beela pun kata hp aku dah boleh campak kat kucing kan.bukan aku tak nak tukar but aku nak kumpul duit untuk beli laptop because if aku dah masuk U nanti senang lah kan.tak salah kan kite prepare awal2?so aku igt nak beli tu dulu then baru aku beli handphone.ok?banyak benda aku nak pikir sekarang nih..sangat banyak...hope aku dapat masuk U..doakan ye???

OUH ya..Hey love..thanks u always be beside me and u always make my day cheerful.thanks babe.ya i know u really try to be the best in my life.u keep on trying to prove it to me that u are seriously with me.i can see all that.all that !but still i cant lied myself that i still cant forget about "THAT" sorry love.u can try more harder to prove it prove that u will not do that silly mistake again.until i can believe it.i love u..love u my MR.A ~~

No comments:

Post a Comment