Jul 25, 2011

DAHLIA



makcik kesayangan aku.weyh.aku sayang ko sgt2 weyh.sumpah happy time acik still sebilik ngn ira.then acik pulak melayan je kan perangai ira.then always keep on advise me.thanks sgt2 cik.rindu keluar dengan acik,bila ada acik ira x keluar dengan kawan2 pun.keluar dengan acik je.still happy jugak even kita bedua je keluar.sebilik dengan acik masa tuh cam kita lupa je kan masa tuh die sentiasa bergerak.letih je cakap ngn ko x tido2 aku ko buat.hahaha..then2 ko selalu tunjuk yg tangan ko yg selalu basah tuh kat aku.menitis bagai kan.haha kenangan jea lagi semua tuh.haha..aku igt lagi.time ko nak balik kmpung.aku x henti2 nangis kat sekolah sampai kene tegur ngan cikgu bagai.time science exam pulak tuh.aku bagi alasan yang aku pening padahal aku nangis sebb ko.bagus kan?.aku tunggu ko dtg sini.hope boleh keluar kan?acik pulak nak jugak book ticket time ira exam.adoy!



ape ape pon.. YOU ARE THE BEST DAHLIA!!MY BESTFRIEND,MY LOVELY MAKCIK!






SAYA SAYANG AWAK KETAT2.

No comments:

Post a Comment