Dec 17, 2012

kebosanan melanda bila aku keseorangan.itulah kehidupan yang aku lalui sekarang.yes rabu sampai ahad aku ikot mak isnin selasa kiteorang cuti.but nothing we do.just stay at home and doing nothing.no message because now his working..and know what? it's 12 hours working time.now you know how much everyday i miss him right blog??hmmm kadang2 aku rasa kiteorgang tak lama dan kadang2 juga bila tengok effort die dengan mak dia nak tunjuk kat aku.aku mula letak harapan disitu.tapi aku pun nak juga macam orang lain yang tap hari bersua muka.bukan hanya cuma setahun sekali sahaja.ya Allah bagaimanakah ini semua??ok stop thinking about all this.i have a lots of dreams that i have to achieve.rumah kereta semua tu aku nak beli dengan hasil titik peluh aku sendiri.aku nak buktikan bukan semua anak yang cuma menadah tangan dan ibu bapa mereka bagi duit.no!aku tak nak macam tu.aku nak berusaha sendiri.hujan panas dah lali aku rasa.itu hanya permulaanya bukan?banyak lagi yang harus aku lalui sebelum aku dapat apa yang aku angan-angankan selama ini.semoga aku berjaya berjaya dengan apa yang aku idamkan.tapi tidak aku lupa kepadaNya.hanya kepadaNya aku meminta dan juga hanya kepadaNya juga aku berserah.kali ini aku menunggu keputusan semester pertama.moga keputusannya cemerlang bagi diriku.amin~

No comments:

Post a Comment