Dec 10, 2012

Dear blog..lama dah kan aku tak update blog kan?ya i'm so busy working right now to earn some money.kehidupan aku sekarang?ye aku dah habis semester 1 sekarang cuma tinggal menunggu keputusannya.kehidupan kolej sangat meyukarkan aku.aku sanggup masuk balik form 5.haih zaman sekolah adalah zaman yang indah bagiku.kalau tak dulu terhegeh2 nak habiskan sekolah tak sabar nak masuk belajar semua bagai.sekarang baru sedar betapa indahnya zaman persekolahan tu.beratur nak beli makanan.tak boleh pijak rumput,baju kene tuck-in,kene pakai stokin sekolah kalau tak pakai kene amaran.haih itulah semua yang aku rindukan.rindu dengan kawan time lepak2 time makan same2 masa rehat..ya all that all of it yang aku rindukan blog..tahun 2012 pun dah nak sampai penghujungnya blog.suka duka aku lalui.tahun yang penuh dengan kenangan..time dapat results time dapat tawaran belajar time tawaran uitm semua tu blog.semua tu aku lalui tahun 2012..tahun yang penuh dengan warna-warna kehidupan.bila dah masuk belajar ni..kau tahu aku bangga dengan didikan masa aku kat sekolah..ye sekolah aku peraturan memang ketat tapi die berjaya jadikan aku macam mana aku sekarang ni.

blog kau nak tahu ape yang aku rase sekarang ni??kesunyian..itulah yang aku rase sekarang ni..family?friends?college life?all that make me empty..love??ya sometimes it make me smile..but its sometime blog..now he just finished his spm.sekarang die nak cari kerja.nak tolong mak dia.baguslah kan?his trial results was so good damn good..tak apa lah itu kelebihan dia kan?aku cuma doakan dia berjaya dalam kehidupan dan dia berjaya tolong mak dia.aku tak meletakkan harapan yang tinggi dalam hubungan kami ni.just follow the flow.right?

kawan pulak?ya kawan semua busy dengan kehidupan selepas kain biru..semua nak berjaya sama juga macam aku ni..semua bercita-cita besar banyak yang perlu digapai lagi oleh semua..bestfriend?aku ada bestfriend tapi ada juga yang tak rasa ape yang aku rase.biar cuma aku yang anggap diorang kawan baikku walaupun mereka pula sebaliknya..kan blog??dah la..bye2 salam..*doakan aku dapat results yang terbaik

No comments:

Post a Comment