Jul 17, 2011

KEHIDUPAN

kehidupan mematangkan kita dengan warna warni yang mengindahkan hidup kita ini

SPM?haiih..aku ulangkaji pon tidak macam mane la nak SPM kan...jumpa sedara mara semua bertanya"dah ready ke nak SPM ni"jawapan aku'ha...??ira dah hantar surat kementerian nak tangguh tarikh SPM tapi x diluluskan'jawapan yang kerap aku jawab pabila ade yang menanya soalan yg sangat mencengkam otakku ini...haih..cepatnya masa berlalu kan??rindu saat aku menaiki basikal menuju ke TADIKA ku yang kini menjadi pusat komuniti penduduk selayang utama...saat yg xkan ku lupakan...*Aku dlu xda parents hantar..da naik basikal pergi sekolah ok..


hidup kene bijak mengatur langkah..itu yang pasti silap langkah ibarat nila setitik yg tumpah ke dalam SEBESEN SUSU..kan???jadi setiap langkah atur lah dengan bijak...agar tidak menjadi impak yang negatif kelak dalam hidup ini..dan kini aku juga sadenag mengatur langkah yang bagiku sangat susah untukku pada tahun 2011 ini..iaitu megatur langkah agar aku cukup bersedia untuk menghadapi peperiksaan yang memerah otakku untuk mendapatkan sekeping SIJIL..:)

No comments:

Post a Comment