Nov 8, 2010

ITS PASS AWAY


Hey...lme an aku x update...ya..hatiku sdg menjerit2..xtaw knp??aku mgaku aku slah dgn tindkan yg tlah ku ambil slama ini..pd mulanya ya aku x trase ape2..dan bla sseorg menyedari ap yg tlah ku lakukn aku berasa agk keliru..ptus asa..mau ngs..teriakk..segalanya mau aku lakukn agar aku dpt mlupakan ap yg tlah kulakukan itu..YA Allah..bantu lah aku meringnkan beban di kepalaku ini,,tenangkan lah hatiku..bukakan lah minda ku ini...tuntunlah hambaMu ini ke jalan yg benar...:')

siapa yg mahu hidup serba kepayahan??/aku percaya tiada siapa yg mahukan..btol bkn??dgn kesedihan..tiada yg mahu kan??tp mengapa aku sebegitu??aku percaya..Allah x akan berikan cobaan yg tdk tertanggung oleh hambaNya..semua cobaan harus aku jalani dgn hati yg tabah..hati yg sentiasa berbisik pada diriku...yg menggerakkan prassan ku,yg memberitahu ap yg akan dan tlah ku lakukan..ya..kta bley saja berbohong pada org lain..tp tdk pd dri kita sendri kan???buang yg keruh ambil yg jerih..itulah kehidupan...



Kepada org yg tlah menyadarkanku..terima ksih..perhatian yg tlah kau berikan kepadaku...membuat diriku masih disayangi..di perhatikan..hatiku terharu stelah apa yg tlah kau perbuat kpd ku...mgkin ucapan trima kasih sering kali kau dengari dan senang saja diungkapkan..tp percayalah...ucapan terima ksih ku ini..terkandung 1001 makna di dalamnya..aku amat menyayangimu...sgala nasihat yg kau berikan..akan ku buat sbagai pegangan dlam hdup ku..ku pohon doa dr mu..
untuk kebrkatan ku..

No comments:

Post a Comment