Mar 8, 2011

SEKARANG APE?

Urgh! ya sekarang sedang tertekan walaupon ujian intevensi telah pon berakhir..dan untuk pengetahuan umum..masih banyak lagi peperiksaan yang akan saya lalui...JADI!kepada semua kawan2 seperjuangan jgan lah leka sanagat sebab kita masih lagi BERPERANG ye..kene igt PEPERANGAN ini masih lagi berlangsung...kalau nak di - + / ataupon X..mesti tekanan itu datang kembali mengingatkan aku PADA TARIKH hitam 21.11.2011 KERTAS pertama bagiku bermula..begitu juga rakan2 di sekolah ku...yang pasti..ku pohon doa dari semua



yang ni cikgu tersyg...rapat ngn makcik ni sejak die jadi guru kelas aku masa aku form 4 maknanya tahun lepas la kan..makcik ni baik sangat dan2 sepanjang aku kenal makcik ni tak penah langsung la tengok die mara atau buat muka bengang ke ape kan yang makcik ni buat cume senyum jea..pastu ayat die selalu"EA!kamu paham x??'tu ayat yg slalu die cakap masa tgah mengajar..xtaw la die sedar ke x..makcik ni gak dapat lepaskan rindu aku kat maksu aku yg jauh die perantauan..dua2 aku tak pena tgok dorg mara..then cakap lembut jea..haha..so..lbih kurg jea...kira makcik ni pegganti maksu aku yg jauh..even maksu aku jauh..aku tetap syg kat die..selalu ikot jea cakap die..umo die tahun ni 25 tahun dan still single.. maksu aku mcam mak aku lak kan...


MAKcik!..tahniah ye..x sabar tunggu bakal adik..hope adik comel dan sihat sejahtera..dan semuanya akan berjalan dengan lancar..kita slalu akan mendoakan kesejahteraan makcik dan bayi dalam kandungan makcik tuh..AMIN~~



hey2..ya..about u again babe..now we are more know each other right??btw thnks to ur mother bcoz she always cll me and always ask how am i..thnks makcik..U..please think seriously on ur study okay..its 4 ur future not my..and please control ur hot tmper..hmm..act'it become less now..:)..u..jgn slalu sgt nak berangan ye..masa depan kita kejar dulu okay.jgn pikir terlampau jauh..thnks because u keep on try to make me smile and make me happy and make me in mood back when im not..thank you SO much!babe..hope u become more cheerfull than before okay..past is past ye darling..just look forward honey...thnks bcoz understand me..thnks mailto:babe..ya..you@#$% and me to! so much!<3

No comments:

Post a Comment